Jobb!

Scheiße vad jag fått jobba de senaste dagarna..

7-16 på torsdagen.
15.15-21.45 på fredagen.
7-11 & 15.45-21.30 på lördagen.
7-11 & 12-21.30 på söndagen.
7-15 idag...

Är helt slut i mitt huvud :D
haha..
Heeelt bränd har jag varit idag! ;)

Känner mig som en klubbad säl nu ungefär..!

Ska bli riktigt skönt att sova imorgon..
Blir jobb hela julen också, gilla gilla!!

Och jag som trodde att det skulle bli svårt att komma tillbaka och få jobb..
Who am I kidding? ;D

Har kommit upp i 110 timmar i december hittills..
Nästan en heltid det ju! :)


Får se om jag orkar göra om bloggen imorgon..
Skulle ha tagit itu med min kära dator också!
Den behöver en hel makeover!!
Aja..

Ska kika lite nu..
Hörs imorgon!
Hejs!
:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0