Trött..

Ovanligt att jag är trött va?
Nej trodde inte det heller.

Jag har varit ganska oaktiv här de senaste veckorna,
men det kan ju bero på att det inte hänt så mycket ovanliga saker..
Det var så jäkla fint väder under påsken så vi var ute i stort hela dagarna..
Vem vill sitta inne när det är såå fint väder?
Inte vi iaf! :P

Man måste ju passa på nu när det är sommarvärme ute.. :)

Var på lagfest också på långfredagen..
Den var superkul! :)
Hade verkligen jätte trevligt!!

Hoppas hoppas hoppas att det blir ett lag i höst alltså! 
Den som lever får se... 

Annars har jag varit på min praktik på dagar och kvällar,
och när jag kommer hem från den är jag helt slut i både kropp och knopp!
Men det har varit två jäkligt lärorika veckor hittills!! :)
Det gillas!

Har dock jävligt ont i mina fötter, och mina hälar is killing me..
Bokstavligt talat alltså..
Jag går som en åttioåring med mina fötter :/
Det är as jobbigt!!
Så fort jag blir kall om fötterna så blir jag helt stel och hälarna känns som om de ska explodera :(
Inte kul, inte kul..
Men men..
Vad göra?

Har fått provat att ta venprover iaf, och det är ju superkul!! :)
Tycker inte om att bli stucken själv, men att sticka andra är roligt :D haha..


Annars då?
Händer som sagt inte mycket..

Är ledig imorgon, så jag och A drar till Blg för lite shopping :)

Nu ska vi kika lite BB, sen blir det till att sova..
Ska försöka komma iväg tidigt imorgon innan det blir så mycket folk på kupolen..
Orkar inte gå och trängas med allt folk! :)

Hoppas att ni haft ett par toppen veckor, och att eran påsk var lika fin som min!
Godnatt på er sötnötter!
Puss :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0