Träning..

Precis kommit hem från innebandy träningen..
Är trött och slut nu!
En i laget tejpade iaf foten idag, och det gick mycket mycket bättre..
Kunde iaf stå på den utan att det gjorde ont!!
Känner mig mest ivägen på träningarna, och väldigt förvirrad!! :/
Men det kommer väl.. eller nått..

Jaja. Anledningen till varför jag har varit så tyst de senaste dagarna är pga plugg..
Har halkat efter lite och nu är jag sönder stressad :( *suck*
Så det kommer nog bli tyst här ett tag framöver..
Eller ja. Iaf till efter helgen.. då är denna kurs förhoppningsvis över!

Nu ska jag duscha, och sätta mig med mer plugg!
Ha en fin kväll alla!
Puss på er :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0