Dagens statement..

Shopping är bra för själen, men gör ack så ont i plånboken när man är fattig student.. :/
Shoppade lite nagellack bland annat ett graffiti nails, make-up remover och en mascara..

Beställt en tid till syn undersökning har jag också gjort..
Lika bra att få det gjort tänkte jag!

Men aj aj i plånboken som sagt, 350 spänn skulle de ha.. :(

Jaja.. inte mycket att göra åt nu..
Får ju lov att gå dit förr eller senare iaf!





Nu måste jag plugga lite..
Hoppas att ni haft en bra dag sötnötter!
Puss på er :*



Kommentarer
ida

visa resultatet efter grafitti nagellacket sen :D

2010-09-28 @ 17:45:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0