Allt för min syster...

Har precis gråtit mig igenom filmen allt för min syster...
Vilken tur att A inte är hemma.
Känner mig som värsta mesen som sitter och lipar för en film..
Men det blir bara så, vet inte vad det är med mig..
Bölar för ingenting nu för tiden! ;O haha..
Fast sen är filmen jävlig sorglig också, sådeså! ;P
Så jag tycker att jag har en anledning till att börja tjuta! ;) hahaha..

Jaja. Hur som haver..
Känner mig äntligen frisk nu.
Så imorgon blir det träning iaf! Yaaay!! :)
Sen ska jag ner på stan och hämta ut mitt paket också..Yippie! :)

Nej, nu måste jag börja skriva på skoluppgiften..
Höres later!
Puss på er :*


Säger bara se den, se den, se den!!



Kommentarer
lysan

det är absolut en bra film!

2010-09-08 @ 21:06:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0