Packar, packar och packar lite till...

Hej på er!
Ett tag sen jag skrev här nu!

Har haft fullt upp den senaste veckan..
Är för tillfället i dalen!
Får flytta in i lägenheten på måndag! :)
Yeeeeeay!! :D
Så idag och igår har jag packat som en idiot,
men det känns som om grejerna aldrig tar slut..

Tur iaf att man har samlat på sig så mycket genom åren!
Då blir det inte så mycket som man måste köpa så här i början! :)

Millan och Danne ska iaf följa med ner imorgon och hjälpa oss flytta! :)
Uppskattas MYCKET!!
Får låna släpvagn med farfar..

Känns så jäkla kul.. Kommer säker inte kunna sova inatt :) haha..
Men det är spännande! :P

Jaja.. Nu måste jag gå upp och fortsätta så att jag blir klar någon gång iår..
Ska kika på film med pappa, mamma och syster ikväll! :)

Hoppas att ni haft en bra helg kära vänner!
Puss på er! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0