Lever..

Ja jag lever, hör och häpna..
Har varit lite mycket på sista tiden bara...
Är på praktik om dagarna och tiden räcker inte riktigt till, till allt som jag skulle vilja lägga tiden på just nu!
Har inte hunnit med så mycket mer än att flytta och packa upp och städa och diska de senaste två veckorna..
Jaja. Ska försöka bättra mig som vanligt!!

Hoppas att ni har haft det bra de senaste veckorna iaf!
Nu måste jag duscha en sväng innan jag går och lägger mig...
Puss på er kära vänner :*
















Det känns som om jag kämpar för något som inte verkar vara värt att kämpa för.. Har snart ingen ork kvar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0