Drygt!!

Hinner inte med allt jag vill göra nu för tiden...!!
Har varit så jävla mycket på sista tiden.

Bara flytten har stulit en massa tid, och vi har fortfarande inte packat upp allt, trots att vi flyttat in för två veckor sen.. Men men, det är ju som det är!

Sen har jag påbörjat min första praktik.. Gått två veckor av fyra..
Dels därför jag inte hinner med så mycket.

Sen har det inte blivit någon innebandy träning på tre veckor!! :O :(
Och det på grund av flytten, praktik och sjukdom..
Åkte på UVI förra helgen och den har inte blivit bättre förren idag typ! :/

Sen har jag har inte petat på kameran på över en månad nu.. ångest.se.... :(
Plugget har också det halkat efter.. Förstår inte hur jag ska hinna med allt...

Vill så mycket men finner ingen tid... :/

Och som vanligt halkar bloggen efter..
Men det ska väl bli bättre snart hoppas jag!
Efter praktiken kommer jag säkert hinna med mer än vad jag gjort de senaste veckorna!
Så fort jag kommer ikapp med pluggandet då!

Nej nu ska jag sluta gnälla..
Fick bara lov att klaga av mig lite... :)
Hoppas att ni har det bra iaf! :)

Nu måste jag göra mig klar för praktiken ikväll..
Puss på er! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0