Hoho!

Tjena sötnosar!
Känner att idag är en bra dag.
Solen skiner och jag skulle inte kunna vara gladare tror jag :)

Idag händer inte mycket.
Ska ta med mig matte och engelska böckerna ut i solen och plugga idag!
Har två prov imorgon, först matte och sen nationella i engelska..
Seegt. Men vet ni vaaaad?
Imorgon får jag äntligen åka hem en vända!! :D

Sen är det ju Björnträffen på torsdag!
Kommer bli sååå sjukt kul!!
Länge sen jag skjöt nu..

Ska försöka få med mig A ut och fota idag också.
Är sjukt fotosugen nu!

Nej. Nu måste jag ta tag i allt.
Har massor att göra idag!! :)

Puss på er :*



Kommentarer
Millan

Gissa vem som längtar!! :D

2010-05-11 @ 15:09:00
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0