Trött..

Är lite trött just nu.
Har varit och kikat på två innebandy matcher idag.
Först damerna som förlorade och sen herrarna som vann.
Jäklar vad bra dem spelade idag! (Herrarna alltså, var första dammatchen som jag såg idag!)
Har nog aldrig sett dem spela så bra tror jag!
A gjorde tre mål också.
Du spelade skit bra idag älskling! ♥

Ska kanske vara med på träningen på tisdag igen ;)
Var faktikst jäkligt kul. Men fan så svårt :P haha..
Hade träningsvärk i benen i två dagar efteråt :D
Men det var skönt att känna att man rört på sig!

Nu ska jag och A kika på en film!
Hoppas ni får en toppen kväll :)
Puss på er :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0