Aoooutch..

När jag klev ut sängen imorse så kände jag mig stel som en pinne.
Idag har jag jävligt ont i fötterna!
Eller rättare sagt i hälarna :/
Är rädd att jag ska börja få sälsporre eller nått :S
Är ju inte van att springa på hårt underlag.
Kanske inte är så bra om man börjar så hårt? 

Jaja. Jag gjorde hur som helst träningspass nr 2 igår.
Det gick bra, men jag känner mig fortfarande sämst :P haha..
Kan ju knappt ta emot bollen!
Men det är väl det man ska lära sig antar jag :)
Kul är det iaf och det är väl det som är huvudsaken..

Idag då?
Varit på matte, ska på engelska som börjar kl.14.00..
Seegt AB.

Nu är jag trött trött trött.
Blir nog en powernap skulle jag tro.
A väckte mig imorse igen. Kollade klockan 05.20..
SUCK..
Vred och vände men kunde inte somna om.
Lyssnar på klockan, kan inte somna på grund av ljudet.
Rycker ur batteriet, kollar klockan 05.45..
KUUUUL, bara 1h och 45min tills jag ska gå upp.
Somnar om runt 06.15. Och vaknar 07.30 då min klocka ringer.
Snacka om rubbad nattsömn. Skönt att han jobbar kväll nästa vecka. 
Då kanske jag också får sova ut.

Nej nu ska jag powernappa..
Känner mig som en pensionär, typ..

Puss på er! :*
Hörs kanske senare..
 


Kommentarer
Ewe

Lilla gummsan de heter hälsporre :D HAhA sälsporre :D hehe garvar för mej själv, det lät ju lite sött :D

Föresten du hade ju kunnat gå upp 05,45 gått en prommis på en timme och sen käkat en gröt, snacka om att du skulle må bra då :) Eller ska du också köra på wii bantningen :D MUHAHAHAHAHA !!

2010-03-17 @ 17:33:34
URL: http://ewediggestiv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0