Posten..

Tänk att postbilen ska komma så jävla sent när man väntar på post!
Vill ju ha mitt paket nu!!

Både det ena och det andra!

Ett av paketen innehåller detta:

 
Fast bara de tre första böckerna i pocketformat och på svenska. Såhär i efterhand ångrar jag lite att jag inte tog dem på engelska då engelska B är en av kurserna jag kommer börja läsa den 11:e. Och vi kommer säkerligen få läsa någon engelska bok och göra bokrecension. Menmen, det är lätt att vara efterklok!

Andra paketet innehåller det här:





Robin Hood
Pinnochio
Fivel i vilda western
Fivel och resan till amerika
De tre första rambo filmerna :)



Kommer nog aldrig tröttna på barnfilmer, hur gammal jag än är. Disneys klassiker är ju absoluta favoriter! :)

Nej nu ska jag hålla utkik efter postbilen ;)
Hej så länge :*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0