Matte snart..

Ja, åker till skolan snart för ännu en matte lektion.
Börjar få lite ångest av den. Matten alltså.
Fattar verkligen inte mycket av den, och när jag inte gör det blir det inte kul att plugga längre.
Egentligen tycker jag att matte är skit kul. Men bara när jag förstår vad jag håller på med.
Läraren vi hade på gymnasiet är verkligen ingenting jämfört med den läraren jag har idag!
Fick inte lära mig lika mycket då som jag gör nu. Men det var väl därför som jag kuggade den kursen. Och det mina vänner är den enda kursen jag kuggat någonsin. Så Matte B och jag är inte direkt goda vänner!

Menmen. Det löser väl sig hoppas jag. Denna gången är jag i varje fall fast besluten om att jag ska klara det. Hur svårt det än blir. Och hur många gånger jag än kommer vara arg och ledsen för att jag inte fattar, så ska jag klara det!!


Nu ska jag tjata på A om att gå upp en sväng innan jag ska åka ;)
Ha en bra dag sötnosar. För det ska i varje fall jag ha!
Puss på er! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0