Ny dag..

Usch har inte bloggat på tre dagar!
Igår mådde jag inte bra alls.
Hade tandvärk så det räckte och blev över.
Känns som om jag betalade 600:- hos tandläkaren för ingenting!
Känns inte så kul direkt :/
Ska ringa på måndag och höra hur det blev med tiden som de skulle kalla mig?!

Jaja.
Igår kom Leifs dotter hit med sina två döttrar!
Jätte söta.
Satt och målade med dem och Mattias igår.
Ni kan få se min fina teckning sen!
Ska bara orka ta kort på den först :P hehe..

Tränat har jag heller inte gjort :/
Faan.
Får ta tag i det igen när dom åkt imorgon.
Har inte riktigt plats nu när dem är här..

Hmm..
Idag då?
A har match, sen ska han iväg på lagfest.
Boooooooring för mig, då jag ska spendera kvällen själv :(
Får lov att sova i D´s lägenhet ikväll också.
Så vi inte väcker de små.

Måste ta tag i plugg också.
Helt plötsligt blev det jätte mycket att göra! :O
Aja.

Har nått att se fram emot denna vecka iaf.
ÄLVDALEN! :)
Åker upp på onsdag..
Får se hur länge jag blir kvar...

Nej nu måste jag hoppa in i duschen och klä på mig nått anständigt ;)
Ska nog åka och kika på matchen i eftermiddag!
Höres kära vänner!

Kääääärleeeeeek.


Kommentarer
lisette

du får säga till om du vill sällskapa någon dag!

2010-02-22 @ 19:49:05
URL: http://myslys.blogg.se/
Millan

Milla längtar ;)

2010-02-23 @ 17:12:02
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0