Äntligen fredag!

Nu är det fredag igen. Det gillas väldigt mycket!
Idag har jag dansat runt med dammsugaren med Status Que på hög volym! :)
Så nu är det städat och fint här.
Älskar att städa med hög musik på, det går så mycket lättare då! :)

Nyss avnjutit tacos som jag och älsklingen lagat. MUMS! Det är så jäkla gott.
Riktigt mys har vi haft det.
Har ju huset för oss själva i helgen :)

Tog en tradolan för någon timme sen och nu börjar jag känna mig lite småberusad. Jätte jobbig känsla!
Har sån föbannad tandvärk så jag vet inte vart jag ska göra av mig själv snart. Måste ringa min tandläkare i Älvdalen på måndag, då jag inte fått tag i någon här nere. Jippie. Eller inte. Jag avskyr verkligen tandläkaren, men det är ju bättre att gå dit och få det fixat än att ha ont iaf!

Jaja. Slut tjatat :)
Nu ska jag och min babe kika på lite film tror jag.
Riktig slappefredag idag :)

Imorgon måste jag plugga! :O

Höres sen kära vänner!
Puss på er :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0