Imorgon!

Imorgon bär det iväg hemmåt för våran del.. :D
Wiieee som jag har längtat!

Julklapparna är inslagna och klara också, skönt..
Nu får vi bara hoppas att bilen håller hela vägen hem!
Vi har ju inte haft turen på våran sida de senaste dagarna om man säger så..

A´s bil startade inte alls igår, och min bil fick punktering när vi kört ungefär 200 meter ifrån våran parkering.
Så det var bara att byta däck. Och då märker vi att min domkraft är trasig, så A fick springa och hämta den han hade i sin bil.. Och kallt som satan var det dessutom! :/ Jag är inte gjort för vädret här i Sverige alltså...

Nej.. Får hoppas på det bästa imorgon!
Nu ska jag lägga in lite musik på kortet som vi ska ha i bilen..
Har tröttnat på A´s dansbandsmusik..

Puss på er! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0