Vimmerby!

Imorgon drar jag och familjen iväg till vimmerby en sväng över helgen!
En liten mini semester med bara familjen.
Är tävling där nere som hela familjen utom mamma och Danne kommer delta i!
Skytte såklart ;) Fast det kunde ni kanske lista ut? :D

Vi ska få bo hos Dannes Mamma och styvpappa! :)
Trevligt trevligt!
Skönt att komma bort från allt en sväng..

Har varit där nere förut på semester när vi var små..
Var på astrid lindgrens värld och allt det där!
Ska bli skoj att se om man känner igen sig :)

Sen får jag träffa hjärtat imorgon också, ovärdeligt! ♥

Var min sista jobb dag idag också..
Berättade det för en farbror som jag gått till väldigt ofta i sommar. 
Han tyckte att det skulle bli väldigt tråkigt att jag slutade!
Det kändes i hjärtat vill jag lova!

Nej nu ska jag stress panik packa som vanligt.. ;)
Tänk att man aldrig är ute i god tid! :P

Hoppas att ni får en bra helg..
För det är jag övertygad om att jag kommer få!
Puss på er kära vänner! :*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0