Nothing is holding me back...

Tre veckor..
Tre veckor har jag kvar här..
Sen bär flyttlasset iväg igen. Mot Ludvika än en gång.
Men jag är glad. Jag trivs väldigt bra där nere..
Har ingenting som håller mig kvar här. Det enda jag kommer sakna på riktigt det är skytten.
Familjen kan man alltid hälsa på.. :) 

Får väl börja skjuta i borlänge eller nått..
Men jag vill ju vara kvar i Älvdalens PK :/
Får väl se hur allt blir.

Denna vända blir jag kvar i minst ett och ett halvt år, det finns ju en del faktorer som spelar in där också. Inget jag tänker dela med mig här av dock..

Nej nu måste jag börja göra mig klar för jobbet.
Tre veckor... det kommer gå fort!

Hoppas att ni får en bra dag!
Puss på er :*




Jag i Säter på tävling. Det är Andreas som tagit bilden!



Vackra nässjön..



Kommentarer
ida

Du kan ju alltid börja med ridning istället! ;}

2010-08-02 @ 12:16:50
URL: http://idrus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0