Mora igen då!

Uppdaterar lite nu då!
Wow äntligen tänker ni.. ;)

Jag kom hem till mora idag efter att ha varit i Ludvika hela helgen...
Känns ju aningen seegt, men nu är det bara tre veckor kvar!! :)
Sen flyttar jag ner igen! :)
Saknar dig redan älskling! :/ ♥

Jaja. Hur som..
Varit ute på en powerwalk/joggingtur nyss..
Jäklar vad jobbigt det var :P
Men det är ju så jävla skönt när det är gjort! :)
Nu äntligen känns det som om jag kommit igång på riktigt!!
Härligt värre..

Nu ska jag ta en varm dusch, sen blire soffläge en stund innan sängen.
Ska ju jobba kväll imorgon så jag har lite sovmorgon! :)

Hoppas att ni haft en toppenhelg!
Puss på er :*


Kommentarer
Millan

Saknar dej!

2010-08-01 @ 23:51:52
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0