BjörnMörkret 2009

Har ju sagt att jag ska visa bilder ifrån tävlingen som vi arrangerade i helgen, och här kommer dem..


Station 1



En målgrupp och en figur. Belysning: Marshaller.

Station 2



En målgrupp och två figurer. Belysning: Strålkastare framifrån.

Station 3



En målgrupp och tre figurer. Belysning: Ljusslang.

Station 4



En målgrupp och fyra figurer. Belysning: Ficklampa.

Station 5



En målgrupp och fem figurer. Poängräkning i samtliga mål. Belysning: Strålkastare framifrån.

Station 6



En målgrupp och sex figurer. Belysning: Strålkastare bakifrån.

Mitt resultat: 31/18 & 9p (?) Är lite osäker!

Station tre och sex är mina klara favoriter :)
Det var en riktigt rolig skjutning och jag är nöjd med både mitt resultat och min bana! :)

Hoppas bara att det kommer lite mer folk nästa gång, om det nu blir någon nästa gång! :P




Kommentarer
Per-Arne G

Trevlig tävling, kom dock hem sent igen och inte sköt jag bra heller men kul var det iaf:) Kommer säkert tillbaka fler gånger.

2009-10-02 @ 17:11:50
URL: http://visit-mrsilver.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0