Uppe..

Ja jag är uppe med tuppen för omväxlings skull ;P haha..
Vaknade för ungefär en timme sen, när A åkte till skolan.
Och där blir han kvar till fyra i eftermiddag! :( Tråååkigt!
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för nått, men det löser väl sig!

Kallt är det också. Både i huset och ute :S
Brr! Tycker inte alls om vintern, hade mer än gärna haft sommar året om!

Aja. Det är inte mycket att göra åt!

Nej undra om man ska klämma en satsuma eller två! ;)
Mums det är så gott! :D
Det tycker inte A dock, och jag förstår inte varför! :P haha..
Han blir väl tokig på mig snart.. ^

Neej. Nu ska jag göra nått annat..
Kika på film kanske ? ;) haha..

Puss på er! :*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0