Dålig update..

Jag vet.. Men det händer inte mycket här om dagarna faktist :/
Och det känns lite lång tråkigt att skriva om allt man gör.
Det skulle bli fruktansvärt tråkigt för er kan jag lova.
Det är ju inte direkt så jag måste uppdatera er så fort jag går på toaletten liksom?!
Neeej, jag ska bli bättre på att uppdatera, hoppas jag iaf!


Annars då?
Inte hänt mycket här, nej.
Inte fotat nått just heller. :/
Men imorgon skulle vi ner på "stan", och då följer ju kameran med såklart, så imorgon kommer kanske någon bild.. You never know, you know! :)


Aja. Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag sova ;)
Natti Natti!
:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0