Godmorgon!

Är uppe med tuppen idag.
Nästan iaf..
Hur som är det tidigt för att vara mig!
Har inte sovit så bra de senaste nätterna :(
Sitter och funderar vad det kan bero på ?
Känner mig lite små krasslig också, ont i halsen och huvudet :/
Men då vet man iaf att man har ett, huvud alltså! :P

Nu då?
Alla är borta här..
A och Mattias är i skolan och svärpäronen är och jobbar..
Vad ska jag göra då ?
Tvätta och städa lite blir det nog.
Men det är sådant som måste göras!

Nej nu ska jag masa mig upp, måste se om det är en liten tisse som vill in!
Ska tydligen vara minus grader ute idag.
Huua >,<

Puss på er!
Höres later.. :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0