Flytta?

Ser ut som om att det blir en flytt, after all.
Ska prata med en studievägledare imorgon och fixa med lite papper.
Pratat med svärpäronen och för dem är det ok att jag bor här! :)
Känns skönt att veta..

Allt kom väl lite hastigt, men nån gång måste jag ju lämna boet och börja plugga igen, om jag vill komma nån vart här i livet vill säga! Jag kommer ju plugga på distans så jag kommer ju kunna åka hem när jag vill i stort sett! Och det gäller ju bara ett halvår.

Kommer plugga några gymnasie ämnen som jag inte har, för att öppna fler dörrar till framtiden. Det finns ganska många yrken jag funderar på, och om jag pluggar så ger det mig fler möjligheter att söka vidare till något som jag ev. vill arbeta med i resten av mitt liv :)

Sen trivs jag himla bra här nere!
Plus att min älskling bor här. STORT plus! :) <3

Det är väl vissa saker som får mig att inte vilja lämna Älvdalen/Mora, men det tänker jag inte ta här. Det räcker med att de närmaste vet!

Aja. Jag ska sluta pladdra nu!
Jag och A ska se en film nu.
Det kommer bli en lååång dag imorgon!

Puss på er! :*


Kommentarer
Millan

Hur ska jag klara mej utan dej hade du tänkt?? :S Nej usch!! :( Jag vet att jag talar emot mej själv när jag säger att du har rätt inställning. Alltså plugga eller gära något viktigt med ditt liv... Men det är nog mest för att jag vill ha dej nära :) Du är jue mitt lilla snuttegull ;) Älskar dej syrran!

2009-11-18 @ 23:51:41
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0