Mail av Millan!

Jag fick det här i ett mail av dig Milluspillus, men jag orkar inte skicka det vidare till hela maillistan så jag gör det här istället :) Alla som känner sig manade får gärna göra detta, säg till bara så att jag kan läsa om er sen :)


1. När gick du upp idag?
08.45, när Ewe ringde och väckte mig ^

2. Diamanter eller pärlor?
Diamonds are a girls best friend ;)
 
3. Senaste filmen du såg på bio?
Ooh det kommer jag inte ens ihåg..

4. Favorit tv-program
Desperate housewives, helt klart :) 

5. Vad åt du till frukost?
Hann inte äta någon :P

6. Vad är ditt / dina andranamn?
Hanna & Marianne

7. Din favoritmat?
Fläskfilé med potatisgratäng 

8. Vilken mat gillar du inte?
Blodpudding, potatisbullar, allt med majs i :O :D 

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Larz Kristerz - hem till dig (Lokalpatriot som man är ;))

10. Vilken bil kör du?  
Ingen än, körkortet är ännu på G :/

11. Vilken är din Favoritmacka?
Baguette

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Lögner, Otrohet, Människor som tror sig vara överlägsna alla andra.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans med lång tunika/tröja till :)

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
U to the S to the A

15. Favoritklädmärke?
Inget speciellt

16. Var vill du dra dig tillbaka?
va?

17. Favorittid på dagen?
Morgon, det är alltid så lugn och skönt på morgonen :)

18. Var är du född?
På Mora BB den 24:e Mars 1989.

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Skidskytte, Junior VM i hockey ;) , Innebandy (När A spelar så klart :))

20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Ingen, eftersom att jag inte sänder det vidare ;)

21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Samma svar som ovan!

22. Coca Cola eller Pepsi
Coca cola, yumi yumi (:

23. Fotboll eller ishockey
Fotboll

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Morgon ibland, Nattuggla ibland.

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr 
 
26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag fyller snart 20 ;)

27. Vad ville du bli när du var liten?
Vetrinär

28. Bästa barndomsminnet?
Mormor och Morfar <3

29. Varit i Afrika?
Nej
 
30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej.
 
31. Varit med om en bilolycka?
Ja.

32. Favoritdag i veckan?
Fredag

33. Favoritblomma?
Rosor, men körsbärsblommor är också vackra :)

34. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Järnvägskiosken ;O

35. Har du någon cykel
Njae, hade snarare, innan lillebror demolerade den.

36. Vem fick du senaste mailet från?
Svärmor.

37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Äger inget, och kommer inte vilja ha något förren jag flyttat och har fast jobb heller.

38. Läggdags?
Beror på om jag ska jobba eller är ledig ^

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Ja, den som kanske tar detta av mig ?

40.Senaste personen du delade en middag med?
Family.

41. Vad sysslar du med just nu?
Svarar här och ska redigera lite bilder :)
 
42. Favoritfärg?
Blå och Rosa ;) 

43. Hur många tatueringar ?
Two, and more to come ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0