Styrelsemöte..

Har jag, pappa, A och Tom varit på idag.
Det är därför det har varit tyst i bloggen idag tyvärr!
Hur som så helst så var vi i Gräv på möte, och jag och Tom fick varsitt diplom för våra insatser på SM i fält :)
Kulkul :) Lägger ut bild imorgon, nu är jag på tok för trött för det. (:

Dessutom fyller jag år nu idag :)
ÄNTLIGEN 20 :D
Pappa sa att det är nu det börjar gå utför, men jag ställer mig lite tveksam på den punkten faktiskt ;)
Ännu går det uppför! haha...

Aja nu ska jag sova, det har varit en lång dag idag och jag vill inte göra annat än att sova just nu. Jag är trött som jag vet inte vad!

Nej, ni får höra mer ifrån mig imorgon, och förhoppningsvis kommer jag få någon ordning på virusskyddet så att jag kan slänga upp filmsnuttarna som jag och Millan filmade på skyttet i söndags :)

Nej. Sova. NU!
Godnatt älsklingar!
:*


Kommentarer
Millan

Lollo skrev i min blogg :)



(Ja, jag vill bara gratulera Madde. Har ju bara träffat henne en gång, men ändå!

Hoppas du får en bra dag m mycke´presenter! Grattis!

önskar Millas svärmor i Åtvid.)

2009-03-24 @ 14:34:07
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0