Intensivt.

Har det varit i några dagar nu..

Igår var vi i mora, skulle kolla på en lägenhet till morfar. Fan vad livet är orättvist. Mormor och morfar har varit gifta i över femtion år, och nu kan de inte bo kvar med varandra längre. Sorgligt är vad det är.

Alla jälva sjukdomar som detta liv för med sig. Det är hemskt när man väl tänker på det. Jag som arbetar inom äldrevården har sett ganska mycket, och just nu känns det som om jag inte vill bli gammal! Det finns många hemska sjukdomar som man inte kan förstå varför de ens existerar. Nej, jag är glad så länge jag är ung och frisk, det finns ju de som klagar för mindre!


Jävlar vad allt känns bra nu :)
Ska börja med intensivkursen till kortet i april.

Känns som om det verkligen behövs, annars kommer jag aldrig ta det, det vet jag!
Så nu känns det kanon att jag äntligen fått tummen ur, och tar tag i saker och ting! ;)

Plus att jag har jobb i sommar, 100% på samma grupp som alltid :)
Känns jävligt bra måste jag säga!


Livet leker!


Kommentarer
Millan

Bra gumman. Hang in there! :)

Pussar

2009-03-19 @ 09:00:49
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0