Grattis till mig :D

Grattis till mig själv på 20 årsdagen :)
Solen skiner och jag skulle nog inte kunnat vara på bättre humör! :D
Eftersom att vi redan har firat mig i lördags, så ska jag åka ner till Millan och Danne och måla lite idag hade jag tänkt :)
Håller på med motivet till en tredje tattuering ;) Så det blir nog bra (:

OOOh jag känner ett enormt sug efter att få skjuta idag..
Det gjorde jag till och med under mötet igår när man satt bland alla skyttar! :P
Sen började Lena prata om någon vilda western skjutning som de skjuter i blg, det verkade ganska intressant. Nu kommer jag inte ihåg vad det hette, men det kanske ni skyttevänner gör? CMT eller CTM eller nått sånnt?? Nu kanske jag är helt ute och cyklar?! :P haha..

Haha, nu när jag är som gladast, vad tror ni händer då?
Joo jag blir bokad på jobb ;D
NU, kan jag mot förmodan inte bli gladare ;)


Ha en underbar dag sötisar, för det kommer jag ha! ;)
:*


Kommentarer
Amanda

Grattis i efterskott ;D



Sv: Potter är söt han ;)

2009-03-26 @ 22:08:34
URL: http://mjuppi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0