Fält och Årsmöte.

Skytten idag gick kanon :)
Fick 46 träff av 48, glömde kolla figurer dock!

Efter skjutningen hade vi årsmöte.
Jag kom med förslaget att vi ungdomar ska få ansvara för och arrangera en egen tävling iår. Tom kom med förslaget att det skulle vara en mörkerfält, då vi i Älvdalens PK inte kommer anordna någon sådan tävling iår annars!
De äldre tyckte att det lät som en bra idé så länge vi fick ihop funktionärer som kan ställa upp och hjälpa till.

Så jag tänkte fråga skyttarna som läser min blogg om det skulle intressera er att ställa upp och skjuta på en mörkerfälts tävling anordnad av Älvdalen PK:s ungdomar?


Kommentarer
pangis

Grattis till snyggt resultat!!! Du blir farlig iår.. :-) Klart jag kommer om ni ordnar mörkerfält.. tar med mig P-O och Samme med..



Är själv nöjd med helgens skytte..



Vi ses på Björnträffen om inte förr!!

2009-03-16 @ 20:56:02
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
MrSilver

om jag hittar upp till er så kommer jag dit, ska försöka få med ett par till ifrån Hedemora

2009-09-18 @ 22:04:55
URL: http://visit-mrsilver.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0