Wohoo?

Nu är jag hemma :)
Varit ute och chaufförat en sväng i kväll.
Och tidigare så har jag suttit och försökt pussla ihop en förhoppningsvis rolig mörkerfält skjutning (:
Får se bara vad de andra ungdomarna tycker om den!
Kul blir det säkerligen ;)

Idag tog många studenten också, Grattis till er!
Det känns sjukt att det är ett helt år sedan jag själv gjorde det.
Det här året har gått så sjukt snabbt och det känns ganska tråkigt om jag ska vara ärlig!
Jaja, slut gnabbat ifrån mig nu.

Nu är det dags för sängen, har en jobbig huvudvärk som vägrar släppa :/
Godnatt på er, kära vänner ! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0