Säter :)

Var ju i säter igår på fältskytte tävling.
Gick inte bra vill jag säga, men de andra höll väl inte med mig.
Fick hur som 33 träff av 36 möjliga.
Och skjutningen var hur kul som helst ^
Kommer nog en liten recension om den senare idag eller imorgon..

Var ju ut igår och idag är jag väl inte så jätte pigg ;)
Men kul det hade jag då ;D
Tack alla brudar och grabbar ;)
Och speciellt till min älskling som ställde upp som chaffis, trots plantsättning och fotbolls match som slutade med ett brutet revben! ( Börjar seriöst tro att du lider av benskörhet älskling! ) Du betyder allt! <3


Nu blir det till och slappa framför en film tror jag, ska väl bara hjälpa ewe med att möblera i vardagsrummet först ^
Höres senare kära vänner!
:*


Kommentarer
Malte

Jag hade önskat att jag var med till Säter men jag var ju tävlingssekreterare på vår egen maratonprecision.

2009-06-15 @ 20:46:06
URL: http://hembryggaren.blogspot.com/
pangis

Du är bra du tjejen!! Ha en fin midsommar!

2009-06-18 @ 17:54:28
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0