Trött..

Känner mig helt trött och vimsig idag...
Kan bero på att A håller mig vaken om nätterna...( Han ligger och putar med rumpan så att jag nästan åker ur sängen!)
Jag har till och med funderingar på om jag ska släpa upp mammas stora luftmadrass och så får ponken sova på den inatt...Jag måste ju få min skönhestsömn och den ger han mig inte mycket av ;D haha...
Jaja, jag får se hur jag gör... i värsta fall kan jag ju ta hans plats inatt och putta ur honom ifall han inte låter mig sova :)
Så får han plocka upp luftisen själv ^

Nej då, det ska nog gå bra...

Idag inte hänt mycket alls, inte värt att berätta om any ways...
Imorgon ska jag ner till Millan och måla :)
Känns skönt att få komma ut en stund!

Nu ska jag städa lite ^
:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0