Trött, trött och åter trött..

Jaa skit trött är jag...
Varit på möte på AF idag.
Det var ju väldigt givande...inte.
Som vanligt då med andra ord!?

Jag gick dit för att jag känner att jag vill plugga vidare, men jag vet inte vad jag vill bli!
Så jag fick gå till en vägledare här i mora som skulle hjälpa mig.
Jag fick med mig några papper från första besöket som jag skulle fylla i tills idag, det var nått vägledningstest av något slag! I de papperen fick jag bland annat fylla i mina "drömyrken".
Min lista såg ut såhär:

- Polis
- Sjuksköterska
- Reseledare
- Fotograf
- Art Director

Och från de här testet som jag gjort fick jag någon slags typ av kod, (alla yrken har en specifik kod fick jag lära mig! :) )
bestående av tre bokstäver. Min blev ASE. Efter att man fått fram sin kod, kan man med hjälp av ett häfte som heter yrkesbanken, komma fram till vad mina "drömyrken" har för koder och se hur bra de matchar med min kod. Ganska intressant och så faktiskt. Jag ligger mer åt kreativa och hjäpande yrken. Big surprise, inte.
Så nu tyckte han att jag skulle gå hem och fundera ett tag på vad jag skulle kunna tänka mig hålla på med. Men vad tror han att jag gjort? :O Jag gick ju dit för att jag skulle få hjälp med det, men jag kommer hem precis lika kluven som jag var innan jag ens gick dit! :/ Aja, jag får väl se vad som händer. Det löser sig som mannnen som sket i badkaret sa.


Nu ska jag höra om pojkarna och mormor vill spela chicago en sväng innan sängen.
A, är så förväntansfull inför imorgon.
Han ska äntligen få ta av sig gipset nu, det är det enda han har tjatat om i två veckor snart ;) haha...

Jaja. Nu spela ;)
:*


Kommentarer
pangis

Jag röstar på fotograf! Dina bilder håller hög klass!

2009-01-29 @ 16:04:50
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
ida

jag vill iaf bli polis (;

och efter har vart på lasarettet ligger sjuksköterska/undersköterska absolut sist! jag skulle hellre jobba som städerska lr kanske köra

sopbil ist för att bli det där :P

2009-02-03 @ 12:09:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0