Take me away..

Jag vill rymma tillbaka tre/fyra år i tiden, då jag var fullkomligt nöjd med mig själv.
Jag hade inte de jobbiga panikångestattackerna som jag får då och då.
Fan vad jag avskyr att titta på gamla kort ibland. Det får mig väldigt illa tillmods.
Jag tror inte att någon vet hur det känns, inte någon. Jag önskar att jag kunde tycka om det jag ser, men jag gör inte det. Jag tittar med avsmak, ibland vill jag inte titta alls.
Jag hoppas att jag kan se tillbaka om fem år och slippa känna så här igen, någonsin.


(År 2005, första året på gymnasiet.)


Kommentarer
Pezze

får du panikångest då du ska göra ngt nytt som du inte har gjort förr,eller?!?!

för jag själv har gått igenom ångest o depression o äter antidepressiv tabletter men mår rätt så bra, men att göra ngt föörr nya saker gör mig lite hmmppfff..



men jag tror att du ser bra ut nu som då... :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0