Stuck...

Vi eller jaa, A fastnade med bilen tidigare ikväll...
Och såklart fick vi lov att ringa Tom, som kom som en räddande ängel :D haha..
Han hade Lilla Ida med sig också ^
Så medan de försökte få loss bilen så passade jag på att ta lite bilder på ida :)



Visst är hon vacker min lilla kusin :)
Högt ISO-tal därav den brusiga kvalitén :/




Älvdalens Lucia 2oo9 måhända? :)



Här är hon igen, fast med Tom i bakgrunden :)
Facklan hade A kvar sen L-K:s hemkomst ^ haha...
Den kom ju till användning till slut :)


Nu ska jag och A kika på film ;)
:*


Kommentarer
Ewe

Hon är så fruktansvärt fin den ungen :D

2009-04-18 @ 11:21:18
URL: http://ewediggestiv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0