Oj..

Har inte skrivit ett enda inlägg idag heller :/
Förstår om ni saknat mig ;) haha...

Varit och skjutit allsvenskan idag igen...
Gick inte bra alls den här gången...286 eller något sånnt om jag inte minns helt tokigt :P
Gången innan hade jag 320, så det gick inte lika bra som väntat...
Men det är bara att bryta ihop och komma igen, som pappa sa tidigare :)
Dessutom lägger jag ingen tyngd på luften..
Ser det mest som en träning inför fälten i vår ^

Hur som...
Det börjar bli dax för sängen, A är trött och han vägrar att gå och lägga sig utan mig :)
Så jag ska vara snäll och gå upp med honom nu!

God Natt och Sov Gott sötisar :*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0