Mora idag!

Åker med min kära mor till mora idag...
Ska se hur det är med morfar, det är tydligen inte bättre men man kan ju alltid hoppas! :/

A är ute på någon avlägsen sjö med min kusin just nu...
Dom pimplar...usch...tacka vet jag kast-fiske :)
Jag har inte tålamod nog för pimpelfiske....

Varför tror ni att jag tycker att det är kul med fältskytte lixom ? ;)
Pappa tycker att jag ska börja med snabbskytte, men det känns av någon konstig anledning som om det går föör fort :D haha...Klurigt värre...

Jaja, nu måste jag klä mig och göra mig klar!
Ha det så bra så länge ;)
:*


Kommentarer
pangis

Snabbskytte är så tråkigt för det är bara teknik, nöta och nöta samma jävla tråkiga momen hela tiden. Fältskytter bjuder på mer variation och för den otålige är det guld värt! Kram

2009-01-03 @ 11:53:20
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0