Björn Gusafsson..

Sett filmen Björn Gustafsson - ett livsverk nyss...
Fan va koma grabben är alltså ;D haha...
Fast på ett bra sätt då ^

Ska sova snart tror jag...
Ska eventuellt följa med Ewe till ridhuset och plåta hästarna på lördag :)
Och imorgon ska jag nog ut och plåta lite, jag lär gå upp relativt tidigt imorgon ^
Men man vet ju hur det brukar sluta :/

Aja, nog om det :)
Har lovat Millan att vi ska måla imorgon också ^
Köpte ju nya pennor när jag va i Ludvika, sånna som jag har letat efter i en mindre evighet, typ :P
Det är sånna färgpennor som man kan vässa, så det är inte tusch eller så :)
Ni kanske får se mitt självporträtt om jag orkar scanna in det hos Millus imorgon! haha....

:*

Här är några bilder jag gjort iallafall :)








De här kom till under min tribal period (om man kan kalla det så), målade typ bara tribaler förr, men de flesta säger att jag är rätt bra på det så :) Dessutom så hör de två längst underst till tribalen som jag gjort åt min farbror, och som han faktist har tattuerat på överarmen/bröstet/nacken ! :) 


Kommentarer
Pezze

fan vad avundsjuk jag blir på din talang...

dessa bilder e ju sketabra ju!!!

kan rita lite ja, men inte såna..

mina blir så CP:iga på ngt sätt.. hmm...

nice art!!!

:)

2009-01-09 @ 20:55:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0