Arbetsförmedlingen...

Varit på arbetsförmedlingen nu på morgonen.
På introduktionsmöte.
Det var väldigt givande, inte.
Allt hon sa var att arbetsförmedlingen hjälper oss arbetslösa att skaffa jobb, typ.
Kändes ju måttligt onödigt. Tell me something I don´t know, lixom.
Tänk vilken dyrbar tid tanten tog upp. Jag hade ju kunnar sitta hemma och söka jobb istället för att vara där.

Aja.

Nu ska jag packa. Jag och A drar till mora idag och blir kvar där tills på torsdag.
Yippieyay!
Bada ikväll då ;)

Sen ska jag tvinga min lilla mediames att leka med mig någon dag :)
Fast förhoppningsvis slipper jag tvinga henne med våld :D
Haha.

Nu ska jag göra något vettigt.
:*


Kommentarer
Dress Like a Princess

hehe, ja jag med

2009-01-13 @ 11:25:19
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0