Uppe med tuppen.

Det var jag imorse, så missförstå mig inte ;) haha..
Rättare sagt så vaknade jag vid sex, men jag ville inte gå upp så tidigt så jag låg och vred och vände mig till halv åtta.
Kände mig än dock som en klubbad säl.
Kroppen ville inte lyda och jag har känt mig allmänt hängig hela dagen :/
Influensa på G kanske? :O
Nej tack myrstack...
Det klarar jag mig mycket väl ifrån!

Hursom...
Var till mora idag med A, han skulle på arbetsförmedlingen så jag tog med mig vovve till mommo (:
Hon blev glad.
Det gjorde mig glad ^

Sen har jag pratat med chef också ^
Jobbet i sommar är fixat och färdigt.
SKÖNT!
En sak mindre att hålla i huvudet.

Nu ska jag och baby kolla på two and a half men och dö av skratt en smula.
Känns som om det behövs i dessa tider!

Ha det kung kära vänner!
:*



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0