Nattblogg..

Blir ett nattligt inlägg här i bloggen, inte för att det är speciellt ovanligt eller så. Men ändå.
Jag kan inte sova förstår ni. A ligger bredvid mig och halvsover, men jag, jag är klarvaken. *suck*
Tänk om man ändå hade ett jobb att gå till om dagarna, så att man fick in lite rutin. Som att gå och lägga sig i tid och gå upp tidigt! Vad skönt det skulle vara..

Sen skulle jag ju ha kommit igång med träningen också, men utan pengar är det ganska svårt. Visst kan jag ut och gå, men det är ju så fruktansvärt jävla kallt, och jag är inte den som gillar kyla. Då föredrar jag att träna inomhus! Men som sagt är man utan pengar så är man. Inte ens A-kassa är jag berättigad till förren om en månad :/ *suck*
Och jobb, ja det vi vi ju alla hur det är med den saken.

Nej, nu får jag hoppas att jag blir bokad mycket. Har ju fått en dag denna vecka, på torsdag närmare bestämt. Sen får vi väl se hur det blir med resten! Jag har ju förhoppningvis klart med jobb till i sommar. I alla fall som det lät på min chef ^ Så det känns ju jävligt skönt!!

Tänk om jag bara kunde bli klar med kortet någon gång nu då! Då skulle allt vara perfa. Jaja. Ta tag i dig själv Madelene. NU! Det kanske finns någon som vill agera bootcamp hitler, och tvinga mig att plugga? *blinkblink*
Jaa, allvarligt talat så skulle jag nog behöva något sådant :P haha...



Nej nu måste jag nog försöka sova! Kommer väl gå runt som en överkörd bäver imorgon annars.
Ta hand om er kära vänner!
:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0