Lugn kväll..

Det blir en lugn kväll för mig ikväll.
Visserligen är jag inte den som går ut så ofta, men ändå.
Ska upp till jobbet imorgon bitti. Börjar sju ;/
Mindre kul när man har fyra mil att åka, mycket skönare att börja halv åtta eller åtta.
En halvtimme gör faktiskt en väldig skillnad!

Jaja.
Inte mycket att göra åt, skönt att få jobba lite iaf :)

Efter jobbet ska jag hämta hjärtat på tåget! <3
Äntligen!! :) Som jag har väntat!!

Och nu ska vi snart äta lite mat, sen ska jag nog basta lite med mamma och pappa.
Det är ju så skönt. Riktig lyx! ;)

Nej nu ska jag kika på lite tv :)
Puss på er :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0