Ludvika <3

Om exakt en månad börjar skolan.
Måste medge att jag är ganska nervös..
Tycker inte alls om att börja i en ny klass och så där!
Visserligen kommer jag plugga på komvux, så alla kommer väl i stort sett vara äldre än mig, men ändå! :P
Är nervös för hur matten ska gå också!
Var ju ett rent helvete när jag gick på gymnasiet, och jag är inte så säker på att det kommer gå bättre nu!
Men jag måste försöka, och jag ska kämpa om jag vill komma någonstans med mitt liv!
Vill inte gå hemma längre, jag blir tokig på att inte ha något att göra.
Men det känns skönt att få flytta iaf! :)
Så från och med 7:e, 8:e eller 9:e januari bor jag i Ludvika!
Skönt att komma bort från Älvdalen i ett halvår iaf!
Sen får vi se hur det blir. Kanske blir kvar, kanske inte. Allt beror på jobb!

Nej nu ska jag göra mig något att äta. Börjar bli lite smått hungrig!
Puss på er! :*












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0