Jobb, jobb, jobb och ja just ja, jobb..

Ja det är vad mitt nyår kommer bestå av, jobb alltså.
Kommer inte hinna göra mycket annat!
Jobbar kväll imorgon, och kväll på nyårsafton, sen dag på nyårdagen.
Kan ju glädja mig med att det blir cash i januari ;) hehe..

Annars då?
Händer inte så mycket här faktiskt.
Skulle vilja att det skulle hända lite mer, men det gör det inte, tyvärr.
Känns ganska tråkigt för tillfället.
Tiden räcker helt enkelt inte riktigt till allt jag vill hinna med!

Men jag får hoppas på att uppdateringarna blir bättre med flytten, kreativiteten med för den delen!
Snart bär det av iaf! :) 11:e börjar skolan, och vi åker ner den 7:e! :)
Är nervös av någon anledning, känns lite konstigt att börja skolan igen kanske! :P
Men det ska säkert gå bra, hoppas vi :)

Nej nu ska jag hopp i säng.
Får se när jag skriver igen. Blir kvar i mora i tre dagar nu, men när jag kommer hem ska jag tömma kameran minsann, och däri ska det väl åtminstine finnas iaf en eller två bilder jag kan visa er! :)

NattiNatti kära vänner!
Puss på er! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0