Förstadecembertjugohundranio.

Jahapp då var det december då!
Jävlar vad snabbt tiden går..
Kändes ju som att det nyss var januari och redan har ett helt år svishat förbi...

Jaja. Så kan det gå..

Har ju inte skrivit på ett tag, men det har iofs inte hänt något speciellt heller!
Eller jo, mamma har fyllt 50 :)

Och vi systrar anordnade en överraskningsfest för henne nu i helgen som varit..
Den blev så jäkla lyckad, man kan nog inte bli mer nöjd :)
Hon anade verkligen ingenting!!
Vill speciellt TACKA ALLA som kom och även lyckades hålla allt hemligt för henne!
Alla är verkligen guld värda!
Kunde inte bli bättre..
Måste ju säga att man är VÄLDIGT lyckligt lottad som är född med den släkten man har, alla är underbara! <3

Bilder kommer när jag får tummen ur och orkar lägga in dem från kamerorna :)
Använde båda nämnligen! :)

Nej nu ska jag dra..
Hade så bra allihop!
Puss på er :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0