Fullt..

Hmm..
Känns som om bloggen hamnat lite åt sidan i sommar.
Kan bero på ganska många saker. 
Jobb
bland annat, men även andra saker. Har väl inte mått kalas bra heller, och det gör ju också att man tappar lusten. 
Och nu är man arbetslös igen, och det känns ju lite små jobbigt!
Menmen..vad göra?

Jag har ganska mycket som jag måste komma i kapp med nu så här efter sommaren. Måste ta en rejäl höst städning på rummet bland annat, men sen är det mycket annat som ska fixas och donas med. 

Kommer väl troligen skriva mer när lusten kommer tillbaka, den finns inte i nuläget.

Hörs raringar!
:*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0