Öwdal´n (:

Jupp, idag åker vi änterligen hem till Öwdal´n!
A har jobbat på dagis i fyra dagar nu och han trivs som fisken i vattnet :)
Jag är glad för din skull baby! (:

Känner mig en smula nervös också, har prestations ångest så det heter duga!
Shit, tänk om jag inte klarar det?
Jag bara måste...MÅSTE....
Jaja, inte värt att tänka på det än. Men ändå går man och gruvar sig :/
Hmm..


Igår var jag och A ute och fotade, bland annat lite blåsippor i hans mormors rabatt :D
Sen tog vi en strandpromenad så att jag kunde fota solnedgången, som jag typ alltid gör ;)
Bilder kommer så fort jag kommit hem och fått in dem i datorn!
Och ni som känner mig, vet ju att det kan dröja ett tag ;) Haha...


Aja, nu ska jag börja plocka igen här så att jag är klar tills A slutar :)
Ha det bra sweeties så höres vi senare!
:*


Kommentarer
Susanne

Åhh vad snällt.. jättegärna =) Tänkte mig lite som 4 bilder längst upp (tills vidare) sen nå fint på kanterna?? ja sådär lagom mammablogg =)



har du msn?? kan ju mailas o pratas vid där =) kram hoppas allt är bra med dig/er.

2009-04-23 @ 15:32:52
URL: http://theodorochliten.bloggagratis.se
Pangis

Såg att ni kommer ett gäng till Ramsberg på lördag!! Kul!:-)

2009-04-23 @ 19:36:30
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0