Hahaha..

Nej Sandra raring, jag har inte kört upp idag.. ;)
Jag är inte ens klar med teorin än :P Men däremot har jag gjort halkbanan idag :D Det gick kanon, eller ja, i varje fall tror jag att det gick kanon, jag blev ju inte kuggad och det är ju alltid en fördel! ;D haha...
Och på lördag blir det risk ettan, ny dryg kurs som man måste göra :/ 3 timmar tar den, men sen är det bara teori delen kvar av mitt efterlängtade körkort ;) 


Nej, det har varit en låång dag och jag är helt slut så nu blir det nog sängen för min del!
Men vi kanske hörs mer imorgon!
Godnatt sötnötter :*


Kommentarer
Millan

Jag vill också göra halkbanan... IGEN!!





Pussar

2009-04-03 @ 15:05:54
URL: http://camillasiitari.blogg.se/
Sandra

du plogade väll inte upp en egen väg den här gången va?! :P hihi

nej då, men visst va de Roligt?! :D

2009-04-03 @ 22:15:24
URL: http://sandrasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0