Vi är inte pryda vi inte ;)

Hemma ensam , med ingenting att göra . . 
Och vad gör man ?
Joo , man kopplar i hårddisken till TV:n , drar på högsta volymen och står och rockar loss för sig själv . .
Bortsett från hunden och katterna då . . dom lär ju tro att det är något allvärligt fel på mig ;) hahahaha ..
Menmen , den bjuder jag på :D

Pumpbolaget - Runaway . . . spelas just nu . . kan inte sitta still alltså , jag måste garanterat ha myror fulla kroppen ;)

Hur som . . gårdagen var kul ..
Jag och Ewe fick för oss att vi skulle terrorisera alla i våra telefonböcker :)
Ni kan ju gissa hur det gick ;)
Skämt som tex. dessa, skickades runt till i stort sett alla ;) :
 
En kille uppsöker doktorn för att hans snopp har blivit så gul. Läkaren undersöker honom, men kan inte ställa någon diagnos. Han skickar därför hem honom med en burk tabletter ,och ber honom återkomma om det inte blir bättre. Efter några veckor kommer killen tillbaka,nu med en ännu gulare snopp.
Läkaren frågar:Vad arbetar ni med?
Killen svarar:Jag är arbetslös.
Läkaren frågar då: Men vad gör ni då hela dagarna?
Killen säger: Jag äter ostbågar och tittar på porrfilm.


Johan och Maria kom underfund med att det att det ända sättet att få till en söndags-snabbis var att skicka ut den tioårige sonen på balkongen för att rapportera vad som hände i grannskapet. Pojken började rapportera på samma gång som föräldrarna drog igång sina aktiviteter. En bil bogseras bort från parkeringen vid grannhuset.
-En ambulans körde just förbi. Sören Svensson med fru har sex.
Föräldrarna kom av sej ganska rejält och ropade:
-Hur kan du veta det?
-Deras son står också på balkongen.


- Vad gör man med 365 använda kondomer?
- Jag vet inte?
- Man smälter ner dem till ett däck och kallar det för good year...


Happy new year! A bit early, Iknow, but i have a list of thousands of rich & sexy people so i thought i'd start at the bottom with the poor ugly fuckers first.


Nyaste studien från Amerika visar att människor som är dåliga i sängen och aldrig har tillfredsställande sex håller sin mobil i höger hand när de läser sina SMS!



Meddelande från GSM Information:
Vi har registrerat att Du har sex på egen hand. Detta ber vi Dig sluta med då vi vet att Du använder samma hand på telefonen.




Vet du vad afrikansk roulette är? Jo du sitter i en kolsvart hydda med sex snygga negresser som ska suga av dig, en av dem är kannibal...!




Tur att min familj inte är så pryd ;) hahaha . . Tråkigt liv man måste ha om man inte kan skämta om Sex , det är ju det roligaste som finns ;) hehe . .


Rock ON
Ciao :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0