Slöfock

Idag har jag varit en riktig slöfock , jag har gjort absolut ingenting idag . .
Jag ska bättra mig , jag lovar , kanske ;)
Nej men seriöst , det här funkar inte mer . . .
Jag blir helt rastlös när jag inte får ut och röra på mig . .
 Så imorgon är det jag som ska pallra mitt feta ass ut på en promenad iaf !!
Har bestämt möte med gymet på lördag iaf ^ Med eller utan A , nu måste jag ta tag i mig själv !

Jaja , nog om det ^ Imorgon kommer min käääära syster hem :D
Gissa vem som är glad ? :O xD
Jag måste få min dagliga dos av henne , annars avlider jag , eller typ kanske inte avlider men aja . . Ni fattar , eller kanske inte . . men hur som helst så har jag saknat henne ! :) Uuuuäääh , faan va perverst det där lät , "jag måste få min dagliga dos av henne" hahaha . . nu tänker väl inte alla som jag gör , men ändå ;) hahaha . . 

Neej , jag tror det är dags för ännu en dejt med kudden , även om jag har funderingar på att göra slut ibland eller dissa honom , och sitta vaken hela nätterna . . Men hur skulle jag fungera då lixom ? ;)

Aja , hoppas att ni alla sötnosar har haft en underbar dag , för det har inte jag ;) 
Ciao puss och godnatt :*
 


 


Kommentarer
Wysteriia

Svar: Men det är sååå jäkla enkelt att vara kaxig över nätet och sedan inte behöva stå för det. Jag tror tyvärr dom flesta råkat ut för det. Internetmobbing är för enkelt! Råkar man ut för det får man helt enkelt gå till polisen och iaf anmäla!

2008-09-09 @ 11:12:10
URL: http://Wysteriiasblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0